september

Då så har september börjat vilket innebär att det är officiellt nu sommaren är över, visst har vi vetat det ett tag men nu är det på riktigt no turning backs no fan varför gjorde jag ej detta under sommaren 10 utan helt enkelt se tillbaka till tiden som har gått och bara reminis. Hur ska vi börja denna höst då? Mycket som står på almenackan och så lite tid känns det som fast it's cool I got this. nr 1. Take this blog more seriously jag dräv i tidigare inlägg om att jag göra detta för pengar absolut inte utan jag gör det för mig själv för att de som känner mig vet hur mycket jag älskar att skriva så därför tar jag bloggen som ett tillfälle att skriva av mig lite då och då och även uppdatera er om new shits. Just nu sitter jag bredvid abz som ligger här och sover jag måste vara riktigt tråkig för så fort jag kom så däcka han men äääsch it's cool så länge han mår bra mår jag bra har dock inget att göra vilket gör mig galen vill inte kolla på en film för då kommer jag också däcka och det är inte det jag är här för. Orkar ej skriva mer nu utan ska nog skypa lite ser att det ringer tihihi =)

DEUCES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0