Illuminati hysterin

Under mitt andra år i gymnasiet var jag helt fast vid illuminati jag analysera allt och var helt 100 på att de styrde bokstavligen vart enda andetag jag tog och allt som händer i denna värld är pga de idag tror jag däremot lite anorlunda. Jag tror, nej vet att Illuminati finns, helt klart! För har ni märkt vilket rutinerat liv vi lever? I snitt så pluggar vi 25 år utav vårt liv och därefter jobbar för att tjäna in en ynklig pappersbit som vi har fått att betyda så mycket. Utöver detta så måste vi även gifta oss och få barn för att denna rutin kan leva vidare. Aldrig går vi ut ur denna box och de som väl vågar göra det tycker vi är skumma icke målmedvetna och de bara ödslar bort sitt liv. Men vem har sagt att det vi gör är rätt, vi är soldater till en högre makt och detta har vi själva tillåtit. Våga tänka utanför boxen och då tänker jag inte bara plugga livet res för vem har sagt att inte det också är en del utav planen, gör något du aldrig trodde att någon skulle göra något 3 dimensionellt. Jag önskar att jag kunde vara den som bara flippa och gjorde min grej men jag är för styrd jag har låtit illuminati lura mig fast det är inte över än jag är knappt 20 år förhoppningsvis har jag en lång livstid kvar vilket innebär att jag har tid på mig att komma på vad jag egentligen är menad till att göra i denna värld förutom att bli civil-ekonom/affärs jurist med ett eget bolag. Måste dock säga att jag tror att en utbildning kommer vara en hjälp på traven i vägen till att lösa denna labyrint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0