The number of today

Hela min helg har dedikerats till a very special someone världens mest underbaraste syster. Håkan kan skatta sig lycklig eller oj zorry Alexander. I do not say this very often eller jag har faktiskt aldrig sagt det för det är inte en grej jag gör helt enkelt men JAG ÄLSKAR DIG. Du förtjanar all lycka i livet, må alla dina drömmar slå in. Spelar ingen roll hur gammal du är i mina ögon kommer du alltid vara lilla snurre.. we're not done yet! Idag firar vi ännu en sak förutom snurres börthday så tog vi idag 18de SCUDETTON nu innebär det alltså att det återstår exakt 90 minuter (plus lite övertid) tills vi förhoppningsvis skriver historia. Nästa helg väntar en riktig rysare, en rysare som vi väntat på i 38 år. Jag vill inte säga grattis till alla interistas i förväg för det ger ju bara otur det enda jag kan säga är you always make us proud! CONGRATULAZIONI INTER! och SNURRE GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GARTTIS!



"Du bör tacka mig för att du finns idag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0