Day off

Religiösa vilodagen har äntligen kommit. Fy vad den behövdes starkt asså, min enda dag då jag bokstavligen är tillåten att bara sitta och jäsa.

Så vad har hänt under de dagarna jag vart off från bloggen?
Hmm, plugg plugg plugg paper chasing så igår unna jag mig en natt av det goda med tjejerna. För min del vart kvällen lyckad men det var lite sisådär för de andra. Kvällarna innan hade suttit uppe till 4 för att plugga och bara att ens vara uppe den tiden utan böckarna kändes så jäkla skönt kanske därför jag mådde riktigt bra. Minns inte ifall det togs bilder så jag lovar inget nu ska jag nätshoppa lite har typ vart vaken sen 11 idag är fett rastlös men mår fortfarande fett bra cause I ain't doin nuttin senare under dagen blir lite game med GG hemma hos Kev får se ifall jag orkar dra mig dit, förmodligtvis inte men äsch det var ett tag sen vi alla var samlade.

'till now, DUCES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0